Stichting Gevelgarantie deelnemers vermeld op website ‘Wij Isoleren’

U bent hier:

5 september 2017

Alle deelnemers van Stichting Gevelgarantie staan al geruime tijd vermeld op de website ‘Wij Isoleren.nl’. Deze website is een initiatief van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, Milieu Centraal en Vereniging van Erkende Na-Isolatiebedrijven in Nederland (VENIN). Alle overheidscampagnes ter bevordering van isolerende maatregelen, verwijzen naar deze website.

De initiatiefnemers stelden vast dat het voor zowel particulieren als voor de professionele markt moeilijk is om bedrijven te vinden die de beste kwalificaties hebben voor het isoleren van hun panden. Het is VENIN uiteindelijk gelukt om steun voor het ontwikkelen en lanceren van deze website te krijgen. Alle bedrijven die gecertificeerd zijn worden erop vermeld, dus ook BuitenGevelIsolatie (BGI-)bedrijven. Uiteraard niet alleen gevelbedrijven, maar ook (plat-) dakdekkers, bedrijven voor het aanbrengen van isolerende beglazing enzovoort.

Voorwaarden vermelding

Wanneer een bedrijf wordt vermeld is dat altijd met de volgende toevoegingen:

• Is het bedrijf aangesloten bij een brancheorganisatie (bijv. de Nederlandse Vereniging voor Afbouwbedrijven NOA)?
  • Is het bedrijf aangesloten bij een geschillencommissie?
  • Hoe heeft het bedrijf de (verzekerde) garantie geregeld?

Van alle deelnemers van Stichting Gevelgarantie wordt dit deelnemerschap expliciet vermeld. Door dit deelnemerschap kunnen alle bedrijven dus een uitstekende verzekerde garantieregeling bieden.