Complex 020 Hoek van Holland

Garantie

Stichting Gevelgarantie biedt een 10-jarige garantieregeling voor buitengevel(isolatie)systemen. Voor aanvang van het project dient deze 10-jarige niet-aflopende garantieregeling te worden afgesloten. Wanneer de werkzaamheden zijn uitgevoerd en aan alle technische en financiële voorwaarden is voldaan, wordt het Garantiecertificaat verstrekt. Men is dan in het bezit van een garantieregeling geldig voor een termijn van 10 jaar na datum van voltooiing van het werk.

De voordelen op een rij

• Een 10-jarige niet-aflopende garantieregeling van en voor de branche.
  • Alleen geselecteerde bedrijven kunnen deelnemer van Stichting Gevelgarantie worden en tonen door hun deelnemerschap hun deskundigheid en vakmanschap aan de opdrachtgever.
  • Dekking voor de volledige geïndexeerde aanneemsom.
  • Niet afbouwende verzekerde garantie.
  • Deskundig herstel van de schade.
  • Geen tussenpersonen. In geval van schade direct contact met materiedeskundigen.
  • Stichting Gevelgarantie heeft geen winstoogmerk. Deelname is prijstechnisch aantrekkelijk. Premie wordt uitsluitend berekend over de aanneemsom excl. BTW en excl. steigerwerk. Desondanks is het steigerwerk wel meeverzekerd. Polis is duidelijk goedkoper dan die van concurrerende verzekeraars.
  • De dekking van Stichting Gevelgarantie staat naast eventuele andere verzekeringen, zoals bijvoorbeeld de UAV. Deze blijft in stand en Stichting Gevelgarantie voegt daar iets aan toe.

Controlerende instanties

BTB